

Regulamin
Treść poniższego regulaminu jest dostępna na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "Regulamin".
Regulamin można utrwalić, pozyskać i odtworzyć w każdym czasie poprzez jego zapisanie w pamięci komputera lub na odpowiednim nośniku, jak również wydrukować ze strony Sklepu Internetowego.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EVERGREENONLINE.PL
obowiązuje od dnia 01.01.2021 r.
- Postanowienia ogólne
- Składanie i realizacja Zamówień
- Sposoby płatności
- Koszty, terminy i sposoby dostawy
- Prawo odstąpienia od umowy
- Postępowanie reklamacyjne z tytułu niezgodności produktu z Umową Sprzedaży
- Rejestracja i prowadzenie konta. Warunki świadczenia, zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług Elektronicznych. Reklamacje z tytułu świadczenia Usług Elektronicznych
- Dane osobowe i polityka prywatności
- Postanowienia końcowe
I Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.evergreenonline.pl prowadzony jest przez firmę EVERGREEN Izabela Kwietowicz z siedzibą w Warszawie przy ul. Solec 24, 00-403 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej; NIP: 753-123-11-44; REGON: 142958463; adres do korespondencji ul. Solec 24, 00-403 Warszawa, adres poczty elektronicznej: sklep@evergreenonline.pl, numer telefonu: 602 333 524.
- Preferowanym sposobem kontaktu ze Sprzedawcą jest adres poczty elektronicznej: sklep@evergreenonline.pl
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy prawa.
- Sprzedawca jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
- Definicje:
KODEKS CYWILNY - Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późniejszymi zmianami
REGULAMIN - niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
DZIEŃ ROBOCZY - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
SPRZEDAWCA - EVERGREEN Izabela Kwietowicz z siedzibą w Warszawie, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa; wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; NIP: 753-123-11-44; REGON: 142958463; adres do korespondencji: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa; adres poczty elektronicznej: sklep@evergreenonline.pl, numer telefonu: 602 333 524.SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www.evergreenonline.pl będący platformą sprzedażową, za pośrednictwem której Sprzedawca: udostępnia funkcjonalności Sklepu oraz świadczy na rzecz Użytkowników usługi oraz umożliwia zawieranie umów sprzedaży Towarów na odległość, jak również za pośrednictwem której Użytkownicy mają możliwość zapoznania się z Towarami będącymi w asortymencie Sklepu. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu udostępnia odpowiednie narzędzia systemowe, teleinformatyczne, technologiczne w celu świadczenia ww. usług.
USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, która korzysta z Usługi Elektronicznej.
KONTO - zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane UŻYTKOWNIKA, w tym informacje o złożonych zamówieniach, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez UŻYTKOWNIKA. Założenie Konta nie jest wymagane do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień.
FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta
KLIENT - Użytkownik, który zawarł umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KLIENT O PRAWACH KONSUMENTA - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, w sytuacji gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej
- Wszelkie informacje dotyczące Produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, szczególnie ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, jak również ogłoszenia czy reklamy stanowią jedynie informację handlową. Ta informacja handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz jest zaproszeniem do składania ofert przez Klienta, w rozumieniu art 71. Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.
- Uwidocznione na stronie Sklepu Internetowego ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, cła oraz wszystkie inne składniki. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które to koszty zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia do realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego:
- Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
- Dostęp do poczty elektronicznej.
- Dowolna przeglądarka internetowa zaktualizowana do najnowszej wersji.
- Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies i Javascript.
II Składanie i realizacja Zamówień
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do koszyka na stronach sklepu internetowego produktów, wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w tym formularzu i zatwierdzenie go poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego z prawdą wypełnienia "Formularza zamówienia".
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę evergreenonline.pl24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma z serwisu automatyczny komunikat potwierdzający jego złożenie. Komunikat zawiera wszystkie niezbędne informacje zgodnie z art 12 ustęp 1 Ustawy o Prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 (Dz. U. z dn. 24.06.2014, poz 827), w tym wzór odstąpienia od umowy oraz także kopię niniejszego regulaminu
- W przypadku braku otrzymania komunikatu potwierdzającego złożenie Zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą e-mailową lub telefoniczną.
- Sprzedawca potwierdza niezwłocznie przyjęcie Zamówienie do realizacji poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji jest jednoznaczna z zawarciem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą wiążącej obie strony.
- Realizacja Zamówienia płatnego przy odbiorze następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta
- Zrealizowanie każdej Umowy Sprzedaży potwierdzane jest wystawieniem paragonu lub faktury VAT załączanych do wysyłanego/ych Produktu/ów.
III Sposoby płatności
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek Bankowy Sprzedawcy nr 46 2490 0005 0000 4530 1963 0114 prowadzony w Alior Bank Polska S.A.
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl - możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie http://www.payu.pl/ oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayByNet.pl - możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie http://www.paybynet.pl/ oraz w trakcie składania Zamówienia.
-
- Płatności elektroniczne Shoper za pośrednictwem Blue Media - możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie http://www.bluemedia.pl/ oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu przy ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
- Obsługę płatności elektronicznych prowadzi:
- W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem serwisu PayU.pl - Spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod nr 0000274399 przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444.
- W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem serwisu PayByNet.pl - Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. rtm. W. Pileckiego 65, 02-781 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000113064 przez Sąd Rejonowy w Warszawie, NIP: 526-030-05-17; REGON: 012105474.
- W przypadku płatności Shoper realizowanych za pośrednictwem serwisu BlueMedia.pl - Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000320590 przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ VIII Wydział Gospodarczy, NIP: 585-13-510185; REGON: 191781561.
- W przypadku sposobu płatności innego niż płatność przy osobistym odbiorze w siedzibie sklepu Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od daty jej zawarcia, chyba, że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
IV Koszty, terminy i sposoby dostawy
- Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
- Odbiór osobisty w siedzibie sklepu przy ul. Solec 24, 00-403 Warszawa w godzinach pracy t.j. od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-18:00 lub w innym ustalonym z Klientem terminie
- Przesyłka pocztowa
- Przesyłka kurierska
- Odbiór przesyłki w Paczkomacie
- Na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, Klient ponosi koszty dostawy, które wskazane są w trakcie składania zamówienia i uzależnione są od wartości zamówienia, wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
- Termin dostawy Produktu = termin wysyłki + czas dostawy Produktu do Klienta.
- Termin wysyłki podany jest w opisie danego Produktu.
- Termin dostawy zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i należy liczyć w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przy osobistym odbiorze Produktu w siedzibie sklepu - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Zgodnie z art. 545 §2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika zaleca się zbadanie przesyłki w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeśli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, zaleca się dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
V Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący jednocześnie Konsumentem lub Klientem o prawach Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia wydania Produktu bez podania przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia towarów w posiadanie przez Konsumenta, Klienta o prawach Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (towaru), partii lub części.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument lub Klient o prawach Konsumenta musi poinformować Sprzedawcę składając jednoznacznie brzmiące oświadczenie i wysyłając je e-mailem, pocztą lub faksem na adres Sprzedawcy.
- W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Konsument oraz Klient o prawach Konsumenta może skorzystać z Formularza Odstąpienia od Umowy, znajdującego się pod adresem: oświadczenie odstąpienie od umowy . Oświadczenie to można złożyć też w innej, jednoznacznie brzmiącej pisemnej formie zgodnej z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014.
- Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa, lub pocztą elektroniczną na e-mail: sklep@evergreenonline.pl
- Jeżeli Konsument lub Klient o prawach Konsumenta skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca prześle mu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Konsumentowi oraz Klientowi o prawach Konsumenta zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę).
- Z zastrzeżeniem wynikającym z punktu 9, zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Klienta o prawach Konsumenta o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Klienta o prawach Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem sprzedanej rzeczy lub chwili dostarczenia przez Konsumenta lub Klienta o prawach Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodził się on na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcę.
- Zwracaną rzecz należy odesłać na adres Sprzedawcy: EVERGREEN Izabela Kwietowicz , ul. Solec 24, 00-403 Warszawa,
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy będące wynikiem korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy Sprzedawcy przysługuje prawo do dochodzenia od Klienta odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Klientowi o prawach Konsumenta w odniesieniu do umów wskazanych w art 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014, w szczególności zaś:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta o prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, gdy opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
VI Postępowanie reklamacyjne z tytułu niezgodności produktu z Umową Sprzedaży
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określone są w szczególności Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014, poz. 827) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedawca na podstawie art. 5564 oraz art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów nie będących Konsumentami z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
- Zawiadomienie o niezgodności Towaru z Umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@evergreenonline.pl lub pisemnie na adres: EVERGREEN Izabela Kwietowicz ul. Solec 24, 00-403 Warszawa. Formularz reklamacyjny znajduje się pod adresem: Formularz reklamacyjny
- Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Konsument może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towarów bez wady. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
- żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
- Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcy usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na następujący adres: EVERGREEN Izabela Kwietowicz, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa, przesyłką ekonomiczną za pośrednictwem Poczty Polskiej lub w sposób uzgodniony ze Sprzedawcą
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni wysyłając odpowiedź w sprawie reklamacji na adres podany przez Konsumenta lub w inny wybrany przez Konsumenta sposób.
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie zwrócony Konsumentowi.
VII Rejestracja i prowadzenie konta. Warunki świadczenia, zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług Elektronicznych. Reklamacje z tytułu świadczenia Usług Elektronicznych
- Rejestracja jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto.
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne:
- Prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym.
- Umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia.
- Świadczenie Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki zostaje zawarta Umowa o Świadczenie Usług Elektronicznych:
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Użytkownika.
- Użytkownik obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami z poszanowaniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych bezterminowa o charakterze ciągłym, np. prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym, może zostać wypowiedziana przez Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyny.
- Użytkownik może wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usług Elektronicznych bezterminową o charakterze ciągłym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@evergreenonline.pl lub pisemnie na adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
- Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usług Elektronicznych bezterminową o charakterze ciągłym w przypadku gdy Użytkownik narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
- Sprzedawca i Użytkownik mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usług Elektronicznych w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę:
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@evergreenonline.pl lub pisemnie na adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
- Zaleca się podanie jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
- Reklamacja z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi płatności:
- Reklamacje z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi płatności należy kierować do właściwego agenta rozliczeniowego bezpośrednio na adres e-mail, korzystając z formularza kontaktowego lub telefonicznie- zgodnie z regulaminem świadczenia usług w zakresie płatności elektronicznych danego agenta rozliczeniowego:
- W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem serwisu PayU - Spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu - strona kontaktowa www.payu.pl, formularz kontaktowy payu.pl/kontakt/formularz-kontaktowy-dla-kupujacych, numer telefonu kontaktowego: 61 630 60 05, e-mail: pomoc@payu.pl
- W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem serwisu PayByNet -Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. z siedzibą w Warszawie - strona kontaktowa www.paybynet.pl, formularz kontaktowy paybynet.pl/kontakt/formularz-kontaktu/, e-mail: kontakt@paybynet.pl, numer telefonu kontaktowego 22 545 55 55, infolinia (0)801 500 207.
- W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem serwisu Blue Media - Spółka Blue Media S.A. z siedzibą w Warszawie- strona kontaktowa www.bluemedia.pl, formularz kontaktowy: https://pomoc.bluemedia.pl/kontakt, numer telefonu kontaktowego: 58 7604 844
VIII Dane osobowe i polityka prywatności
- Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie Internetowym evergreenonline.pl w procesie rejestracji kota, w procesie składania zamówienia oraz w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywania zakupów w sklepie internetowym przetwarzane są przez EVERGREEN Izabela Kwietowicz z siedzibą w Warszawie ul. Solec 24, 00-403 Warszawa (administrator danych).
- Podanie danych osobowych przez Klientów jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną, które wymagają podania danych osobowych. Sklep Internetowy przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym, w celu przeprowadzania procesów reklamacyjnych
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Konto”) lub poprzez zgłoszenie mailowe na adres: sklep@evergreenonline.pl.
- Udostępnienie przez Klienta danych osobowych na profilu publicznym Sprzedającego, prowadzonym na portalach społecznościowych, oznacza wyrażenie zgody na udostępnienie tych danych nieograniczonemu kręgowi osób.
- Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego evergreenonline.pl dotyczącej polityki prywatności.
IX Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane przez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem powszechnie obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu Cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o prawach konsumenta oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 30 maja 2014 (Dz. U. z 24 czerwca 2014, poz. 827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Rozstrzyganie sporów:
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym jednocześnie Konsumentem lub Klientem o prawach Konsumenta zostają poddane właściwym sądom powszechnym
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem lub Klientem o prawach Konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- O ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa, Evergreen nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Konsument oraz Klient o prawach Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Evergreen, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).
- Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego. Sklep Internetowy dołoży starań, aby ewentualne zawieszenie dostępności było dokonywane w godzinach nocnych.
- Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Użytkownika a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
- Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego www.evergreenonline.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów prawa.
- W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep Internetowy www.evergreenonline.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Użytkownika, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep Internetowy www.evergreenonline.pl do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego www.evergreenonline.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityka prywatności.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnej przyczyny, jaką jest:
- konieczność dostosowania regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na niniejszy regulaminu i skutkujących koniecznością zmodyfikowania regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
- konieczność dostosowania regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
- rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu Internetowego evergreenonline.pl